mandag 1. februar 2010

Kunstauksjon til inntekt for Haiti!

http://www.ba.no/puls/article4836385.ece
Det avholdes kunstauksjon i Nøsteboden, Bergen, i februar.
Blant kunsnterene som har donert bilder er; Bodil Friele, Laurie Grundt og PINGO!

Jeg har donert ett Ingrid Espelid canvas, 60x60 cm, i fargene sølv og gull, canvaset er ett prøvetrykk (AP). Har ikke foto, men blå og rosa versjon finner dere lenger ned på siden.

Oppfordrer også andre bergensbaserte gatekunstnere til å mekke sammen noen canvas og donere bort til denne saken! Les Saboteuses, Muskelpust, Brik, Snurre, Melis etc. - hva sier dere? - er dere med?!

Dette kan vise de positive sidene ved gatekunstmiljøet i Bergen, samt at en slik auksjon er en utmerket måte å kjøpe kunst på, siden pengene går til et godt formål.

Følg saken på Mot veggen

2 kommentarer:

  1. Flott tiltak!
    Jeg leste på en av dine flyers at du tidligere hadde drevet med graffiti,kan jeg spørre om hva du skrev da du drev med graffiti?

    SvarSlett
  2. Takk!
    Ang. spm ditt;
    En grunn til at jeg har gått over til stenciler er at mine frihånd egenskaper ikke er state of the art.. derfor er linken til tiden før jeg startet med stenciler diffus, og kommer til å forbli det.. sorry..
    Hvem spør?

    SvarSlett